W Diecie Wiąże Się Ze Zdrowiem Mózgu

Jedzenie dieta bogata w niektórych witamin i kwasów tłuszczowych omega-3 i niskiej zawartości tłuszczów trans może być lepsze dla zdrowia mózgu, nowy badanie sugeruje. Starsi ludzie, którzy żywili się w ten sposób mają mniejszy skurcz mózgu, związanych z chorobą Alzheimera i strzelił lepiej na umysłowe i psychiczne testach niż te z mniej urozmaicone. Chociaż wcześniejsze badania wykazały, że serce zdrowe jedzenie też dobre dla mózgu, nowy badanie wziął innego podejścia za pomocą badania krwi w celu określenia diety uczestników i poziom składników odżywczych. "Kombinacja witamin z grupy b, przeciwutleniacze Z I E, A także witaminy D był najbardziej korzystny połączenie składników odżywczych z krwi do zdrowego mózgu starzenie się naszego społeczeństwa" - mówi autor badania Gene l. Bowman, Dakota Północna, mgr, asystent profesora neurologia w Leighton starzenie się i choroby Alzheimera Centrum, Oregon uniwersytetu zdrowia i nauki w Portland. Dieta bogata w kwasy tłuszczowe Omega-3 zawarte w rybach, również były dobre dla zdrowia mózgu. Najbardziej niekorzystne, odkrył, był dieta o wysokiej zawartości tłuszczów trans. Tłuszcze trans występują najczęściej w pakowanych wyrobów piekarniczych i fast-foodów, w tym ciasteczka, krakersy i chipsy. Witaminy można znaleźć w różnych produktach spożywczych, takich jak mleko i produkty mleczne, pełnoziarniste płatki zbożowe wzbogacone chleb i masło orzechowe. Witaminę c, są bogate w owoce i warzywa, i E-W orzechach i olejach. Witamina D znajduje się w mięsie tłustych ryb, takich jak łosoś i wzbogacone mleko. Dla witaminy, Omega-3 kwasy tłuszczowe i tłuszcze trans, Bowman odkryli związek między odżywianiem i zdrowiem mózgu, a nie przyczyna i skutek. Wyniki badania zostały opublikowane online w czasopiśmie neurology. Energią i zdrowiem mózgu: wyniki Średni wiek badanych wyniósł 87. Mieli bardzo mało czynników ryzyka zwiększa ryzyko wystąpienia problemów pamięci i myślenia, takie jak cukrzyca lub wysokie ciśnienie krwi. Oprócz badań krwi, mężczyzn i kobiet była dana pamięć i myślenie testy umiejętności. Czterdzieści dwa MRI do pomiaru objętości mózgu. Zmniejszyła się objętość mózgu był związany ze zmniejszeniem zdolności myślenia, związanego z chorobą Alzheimera. Naukowcy ocenili, na ile ryzyko zmniejszenia zdolności umysłowych może być związane z dietą i ile na inne czynniki, takie jak wiek lub wysokie ciśnienie krwi. Drużyna wyglądała na 30 różnych biomarkerów składników odżywczych. Najbardziej konsekwentnie związane ze zdrowiem mózgu, witaminy, Omega-3 kwasy tłuszczowe i tłuszcze trans. Zmniejszenie umysłowej i zdolności myślowe zostały spowodowane przez więcej wiek i inne czynniki ryzyka, ale dieta, wydaje się, bawić się rola. Aby zmienić znalezione w testach umysłowych i umiejętności myślenia, zespół znaleźli czynniki ryzyka, takie jak wiek wyjaśnił około 46% zmian. Diety wynika jednak, że około 17%, powiedział Bowman. Zmiany w objętości mózgu, dieta, wydaje się, chodzi tak samo, jak i inne czynniki ryzyka. Diety wynika z około 37% zmienności, mówi. Inne czynniki ryzyka tłumaczyli jeszcze na 40%. Badanie patrzy tylko w jednym punkcie w czasie, - powiedział Bowman, który jest ograniczeniem badania. "Nie możemy powiedzieć, że te modele przewidzieć szybkość zmian wraz z upływem czasu". Energią i zdrowiem mózgu: perspektywy Jak badanie postępuje, wyniki badań mówią o tym, kiedy to może być możliwe, aby spowolnić poznawcza zmniejszenie za pomocą diety, Christie Tangney, kandydat nauk ekonomicznych, profesor żywienia klinicznego centrum medycznego uniwersytetu Rush w Chicago. Napisała do redakcji, aby towarzyszyć badanie. W dół drogi, ona mówi, że badacze mogą używać wynik krwi, prowadzących typowy diety, a nie tylko punktu w czasie. Jednak, jej zdaniem, zachęcające jest to, że ich wyniki są zgodne z danymi z innych badań, które patrzyły na dieta i zdrowie mózgu, ale użyto kwestionariusza, a nie badanie krwi. Innym ograniczeniem badania jest jego mały rozmiar i to, że badane osoby nie były zróżnicowane - mówi Heather Snyder, cms, starszy prawnik, dyrektor medycznych i naukowych relacji do Stowarzyszenia Alzheimera. Ona przeglądał wyniki badań. Na razie nie zrobili dodatkowe badania, mówi, że ona zjada serce-zdrowa dieta, która może pomóc twój mózg-to najlepsza rada. Bowman zgadza się z tym, że standardowe zalecenie jeść więcej owoców i warzyw oraz ryb i unikać tłuszczów trans, wydaje się mądrym. Kwasy tłuszczowe omega-3 i witamina D, zawarte w rybach. B, C i e, witaminy on jest związana z mniejszym kurczenie się mózgu w owocach i warzywach. Spójrz na etykiety zasilania, aby sprawdzić, czy produkty zawierają tłuszcze trans, - powiedział Bowman. Bowman służy do redakcji czasopismo choroba Alzhaimera. Niektóre autory raport o uzyskanie honorariów za występy lub doradztwa firmy , "Novartis", i innych firm i funduszy na badania od baxter international Inc., Bristol-Myers Squibb i innych firm.Jedzenie dieta bogata w niektórych witamin i kwasów tłuszczowych omega-3 i niskiej zawartości tłuszczów trans może być lepsze dla zdrowia mózgu, nowy badanie sugeruje.

Starsi ludzie, którzy żywili się w ten sposób mają mniejszy skurcz mózgu, związanych z chorobą Alzheimera i strzelił lepiej na umysłowe i psychiczne testach niż te z mniej urozmaicone.

Chociaż wcześniejsze badania wykazały, że serce zdrowe jedzenie też dobre dla mózgu, nowy badanie wziął innego podejścia za pomocą badania krwi w celu określenia diety uczestników i poziom składników odżywczych.

“Kombinacja witamin z grupy b, przeciwutleniacze Z I E, A także witaminy D był najbardziej korzystny połączenie składników odżywczych z krwi do zdrowego mózgu starzenie się naszego społeczeństwa” – mówi autor badania Gene l. Bowman, Dakota Północna, mgr, asystent profesora neurologia w Leighton starzenie się i choroby Alzheimera Centrum, Oregon uniwersytetu zdrowia i nauki w Portland.

Dieta bogata w kwasy tłuszczowe Omega-3 zawarte w rybach, również były dobre dla zdrowia mózgu.

Najbardziej niekorzystne, odkrył, był dieta o wysokiej zawartości tłuszczów trans. Tłuszcze trans występują najczęściej w pakowanych wyrobów piekarniczych i fast-foodów, w tym ciasteczka, krakersy i chipsy.

Witaminy można znaleźć w różnych produktach spożywczych, takich jak mleko i produkty mleczne, pełnoziarniste płatki zbożowe wzbogacone chleb i masło orzechowe. Witaminę c, są bogate w owoce i warzywa, i E-W orzechach i olejach. Witamina D znajduje się w mięsie tłustych ryb, takich jak łosoś i wzbogacone mleko.

Dla witaminy, Omega-3 kwasy tłuszczowe i tłuszcze trans, Bowman odkryli związek między odżywianiem i zdrowiem mózgu, a nie przyczyna i skutek.

Wyniki badania zostały opublikowane online w czasopiśmie neurology.

Energią i zdrowiem mózgu: wynikiEnergią i zdrowiem mózgu: wyniki

Średni wiek badanych wyniósł 87. Mieli bardzo mało czynników ryzyka zwiększa ryzyko wystąpienia problemów pamięci i myślenia, takie jak cukrzyca lub wysokie ciśnienie krwi.

Oprócz badań krwi, mężczyzn i kobiet była dana pamięć i myślenie testy umiejętności. Czterdzieści dwa MRI do pomiaru objętości mózgu. Zmniejszyła się objętość mózgu był związany ze zmniejszeniem zdolności myślenia, związanego z chorobą Alzheimera. Naukowcy ocenili, na ile ryzyko zmniejszenia zdolności umysłowych może być związane z dietą i ile na inne czynniki, takie jak wiek lub wysokie ciśnienie krwi.

Drużyna wyglądała na 30 różnych biomarkerów składników odżywczych. Najbardziej konsekwentnie związane ze zdrowiem mózgu, witaminy, Omega-3 kwasy tłuszczowe i tłuszcze trans.

Zmniejszenie umysłowej i zdolności myślowe zostały spowodowane przez więcej wiek i inne czynniki ryzyka, ale dieta, wydaje się, bawić się rola. Aby zmienić znalezione w testach umysłowych i umiejętności myślenia, zespół znaleźli czynniki ryzyka, takie jak wiek wyjaśnił około 46% zmian. Diety wynika jednak, że około 17%, powiedział Bowman.

Zmiany w objętości mózgu, dieta, wydaje się, chodzi tak samo, jak i inne czynniki ryzyka. Diety wynika z około 37% zmienności, mówi. Inne czynniki ryzyka tłumaczyli jeszcze na 40%.

Badanie patrzy tylko w jednym punkcie w czasie, – powiedział Bowman, który jest ograniczeniem badania. “Nie możemy powiedzieć, że te modele przewidzieć szybkość zmian wraz z upływem czasu”.

Energią i zdrowiem mózgu: perspektywyEnergią i zdrowiem mózgu: perspektywy

Jak badanie postępuje, wyniki badań mówią o tym, kiedy to może być możliwe, aby spowolnić poznawcza zmniejszenie za pomocą diety, Christie Tangney, kandydat nauk ekonomicznych, profesor żywienia klinicznego centrum medycznego uniwersytetu Rush w Chicago. Napisała do redakcji, aby towarzyszyć badanie.

W dół drogi, ona mówi, że badacze mogą używać wynik krwi, prowadzących typowy diety, a nie tylko punktu w czasie.

Jednak, jej zdaniem, zachęcające jest to, że ich wyniki są zgodne z danymi z innych badań, które patrzyły na dieta i zdrowie mózgu, ale użyto kwestionariusza, a nie badanie krwi.

Innym ograniczeniem badania jest jego mały rozmiar i to, że badane osoby nie były zróżnicowane – mówi Heather Snyder, cms, starszy prawnik, dyrektor medycznych i naukowych relacji do Stowarzyszenia Alzheimera. Ona przeglądał wyniki badań.

Na razie nie zrobili dodatkowe badania, mówi, że ona zjada serce-zdrowa dieta, która może pomóc twój mózg-to najlepsza rada.

Bowman zgadza się z tym, że standardowe zalecenie jeść więcej owoców i warzyw oraz ryb i unikać tłuszczów trans, wydaje się mądrym. Kwasy tłuszczowe omega-3 i witamina D, zawarte w rybach. B, C i e, witaminy on jest związana z mniejszym kurczenie się mózgu w owocach i warzywach.

Spójrz na etykiety zasilania, aby sprawdzić, czy produkty zawierają tłuszcze trans, – powiedział Bowman.

Bowman służy do redakcji czasopismo choroba Alzhaimera. Niektóre autory raport o uzyskanie honorariów za występy lub doradztwa firmy , “Novartis”, i innych firm i funduszy na badania od baxter international Inc., Bristol-Myers Squibb i innych firm.

Uncategorized

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *