Podsumowanie: przejadanie się zwiększa tłuszczu, niezależnie od poziomu białka

Podsumowanie: przejadanie się zwiększa tłuszczu, niezależnie od poziomu białkaOto nowy badanie, naprawdę przydałby się przed wakacjami: jeśli masz zamiar bądź taki zblazowany, być pewnym w diecie wystarczającą ilość białka.

Tłuszcz zwiększa ciało do wszystkich, którzy przejada, niezależnie od poziomu białka w żywności, oficery śledczy zakładają. Ale ci, którzy z niskim poziomem białka w ich diecie są zapisywane wyższy procent kalorii w postaci tłuszczu. Oni również stracili beztłuszczowej masy ciała, podczas gdy przy wysokim spożyciu protein nabrał masy mięśniowej ciała.

Wiadomości nie jest jasne, mówi badacz George Bray, doktor nauk medycznych, profesor Boyd, profesor medycyny Biomedycznego centrum badań w Baton Rouge, Luizjana.

Kalorii i białka. “Bardzo niskie diety białka wyraźnie szkodliwe” – powiedział Bray. “Tracisz beztłuszczowej masy ciała”.

Przejadanie Się, Białek I Zwiększenie Masy Ciała: Wyniki Badania

Inni eksperci uważają, że przejadanie się lub na nisko – lub wysokiej zawartości białka diecie będzie produkować mniej wagi niż przejadanie się z normalnym spożycie białka.

Bray i jego zespół chcieli ocenić poziom białka wpływa nie tylko wzrost wagi, gdy jesteś, ale i skład ciała (ile procent jesteś chudy i gruby) i spoczynku nakłady energetyczne (ilość kalorii organizm spala w spoczynku).

Drużyny bray badane 25 zdrowych mężczyzn i kobiet w wieku od 18 do 35 lat, między 2005 i 2007. Ich średni Wskaźnik Masy ciała lub BMI waha się od 20 do prawie 30. BMI od 18,5 do 24,9 jest normalnym ciężarem.

Każdy uczestnik najpierw zjadł waga-stabilizujące dieta dla 13 do 25 dni. Następnie zostały one podzielone na trzy grupy: 5%, 15% lub 25% diety białkowej. W ciągu najbliższych ośmiu tygodni są karmione jeden z trzech poziomów białka w diecie, co było około 1000 dodatkowych kalorii dziennie.

Oficery śledczy oceniali ich waga, skład ciała, i odpoczywa zużycia energii przed i po badaniu.

Uzyskane wyniki mogą pomóc specjaliści radzą ludziom o tym, jak się odżywiać, aby uniknąć przyrostu masy ciała i otyłości oraz do utrzymania beztłuszczowej masy ciała.

Wyniki: wszystkie grupy zyskały na wadze, jak oczekiwano. Z niską zawartością białka grupy otrzymywali mniej, około 7 funtów. Normalny-białka grupa otrzymała 13.3 kg. I wysokiej zawartości białka grupa otrzymała 14.4 funtów.

Ale “z niską zawartością białka grupy utrzymuje się wysoki procent kalorii w postaci tłuszczu, niż w innych grupach,” Bray mówi.

Ponadto, z niską zawartością białka grupa straciła beztłuszczowej masy ciała, około 1,5 kilograma. Normalny-grupy białek zdobyła 6.3 kilogramów masy mięśniowej, a wysokiej zawartości białka grupa zdobyła 7 kg masy mięśniowej ciała. Ponadto, kalorie są spalane w stanie spoczynku wzrosła w normalnym i wysokiej zawartości białka z grupy, ale nie w niskiej zawartości białka grupy.

Natomiast nadmiar tłuszczu w organizmie jest związana z otyłością, wzrost masy mięśniowej masy ma pozytywny wpływ na przemianę materii.

Kolektor Przejadanie Się I Białko: LekcjeKolektor Przejadanie Się I Białko: Lekcje

“Na niskiej zawartości białka diecie był wyraźnie nie w porządku z punktu widzenia zachowania masy mięśniowej ciała” – powiedział Bray.

Naukowcy nie widzą dużej różnicy w zakresie zmiany składu ciała między 15% lub 25% diety białkowej, powiedział Bray.

“Na podstawie badań, zdrowi dorośli powinni rozważyć zakup 12% do 15% białka [żywności]” – powiedział Bray. (To zalecenie nie ma zastosowania do osób starszych i sportowców, mówi, kto może potrzebować więcej.)

Dla 2000-wysokokalorycznych diecie, to poziom będzie oznaczać, biorąc średnio około 300 kcal lub 75 gramów białka dziennie. (A gram białka to 4 kalorie.) W 3 uncji piersi kurczaka bez skóry zawiera około 27 g białka. Sześć uncji jogurt grecki zawiera około 14 gramów.

Bree działa jako konsultant dla abbott labs i Takeda globalnego instytutu naukowo-badawczego. On jest doradcą dr Alex, Herbalife, i globalne kierunek w medycynie. Otrzymywał honoraria za Kieszonkowy otyłość.

Przejadanie się, białek i zwiększenie masy ciała: ‘niebezpieczeństwo jedzenia o niskiej zawartości białka’Przejadanie się, białek i zwiększenie masy ciała: 'niebezpieczeństwo jedzenia o niskiej zawartości białka'

Wyniki badania pozwalają przypuszczać, minusy zbyt mało jem białka – mówi David Heber, dr nauk medycznych, profesor medycyny w szkole medycznej Davida Geffen na uniwersytecie Kalifornijskim i założyciel i dyrektor uniwersyteckiego Centrum żywienia człowieka. Był współautorem redakcyjnym towarzyszącym badanie.

“Zagrożenia żywności o niskiej zawartości białka jesz zbyt dużo rafinowanych węglowodanów”, mówi . Biały chleb, na przykład, wyrafinowana węglowodanów. “To nakłada na wagę. I że waga ma tendencję do być tłuste”.

“Białka-to jest wielka rzecz, aby kontrolować swój apetyt i utrzymania masy mięśniowej ciała,” Heber-mówi. “Jestem zwolennikiem zwiększenia białka bez zwiększania tłuszczu. Teraz większość amerykanów znajdują się w dolnej części białka [polecane]. Należy jeść białka, aby utrzymać beztłuszczową masę mięśniową ciała”.

Uncategorized

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *